+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Resort Lednice Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 3050 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 8.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V Lednici je možno shlédnout a navštívit spoustu krásných míst, ale vzhledem k ročnímu období tato možnost není. Co se týká kultury, sportu apod.

  • bazén a jeho umístění vůně v celém resortu

  • postele

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Daniel Špinar

jednotlivec, 7.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

David Svoboda

mladý pár, 4.1.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkově se mi pobyt líbil. Procedury jsou na vysoké úrovni, bazén s jodovou vodou je krásný, moderní a čistý. V hotelu vaří výborně, na úrovni 5*. Trošku slabší byl personál a to konkrétně na recepci, a naprosto mizerný byl úklid. Téměř nic nebylo v rámci denního úklidu hotové - pouze vyměněné ručníky, ale zůstalo špinavé nádobí, špinavý záchod, postel neustlaná. A to jsme za celý pobyt požadovali úklid pouze 2x.

  • - Gastronomie - Procedury - Bazén - okolí

  • - Úklid - Personál na recepci

Personál
6
Služby
10
Čistota
4
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jan Hlavsa

dospělý pár, 21.6.2020

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 20.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milan

dospělý pár, 19.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkove byl pobyt prijemny..

  • Bazen by urcite mohl byt otevren alespon do 22:00 hodiny, zvlast v letnich mesicich.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

MARIE

dospělý pár, 21.8.2017

Žďár nad Sázavou Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • nejvíce se nám líbil hotelový bazén

  • a ceny za procedury byly dost vyoké

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Anonym

mladý pár, 30.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Prostředí, milý personál zejména na recepci

  • Bohužel se mi zaměnily procedury a místo pedikúry Komfort jsem musela zvolit manikúru, kterou jsem nechtěla a místo 60min trvala 40min. Taktéž anticelulitidní zábal - 40min místo 75min Pokoj jsme měli číslo 102, který byl hned naproti kuchyni a budil nás ráno hluk, protože jsme neměli klimatizaci a museli jsme mít otevřené okno.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Robert

rodina s malými dětmi, 10.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Příjemný hotel na prodloužený víkend, supr okolí, při pěkném počasí ideální

  • - pěkný nový hotel, hezké pokoje - příjemná obsluha - supr jídlo v hotelové restauraci

  • - menu v hotelové restauraci má menší výběr, při delším pobytu se jídla opakují takže nutnost chodit i jinam - po příjezdu jsme dostali rozpis procedur, ale když nám nevyhovovali časově tak smůla, masážní procedury obsazené, takže přesunout po příjezdu nešlo jen zrušit (bylo by super mít možnost objednat si to dopředu, aby s tím člověk už počítal a mohl si podle toho naplánovat i jiné aktivity)

Personál
9
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Jaroslav Kříž

jednotlivec, 5.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ivo Svatoň

dospělý pár, 2.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Restaurace silně zaostává za službami čtyřhvězdičkového hotelu. Slabé a stále stejné snídaně, výběr ze tří jídel u večeře, také nic moc. Kvalita jídel, hlavně omáček, velmi podprůměrná. Čistota v restauraci také není na úrovni, ulepené stoly, když se stáhnou špinavé a ubrusy.

  • Ochota personálu u jednotlivých procedur, čistota v Balneu.

  • Úklid na pokoji, pokud neopustíte pokoj do deseti hodin, máte smůlu, již nebude tento den uklizeno, skleničky jsme použili první den a za celou dobu pobytu nám nebyly vyměněny.Pokoj 105.

Personál
10
Služby
10
Čistota
4
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4
Spa Resort Lednice odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Svatoni,

děkuji za Vaše hodnocení. Rád bych však dostal konkrétní a ne obecnou zpětnou vazbu. Naše snídaně nepovažuji za slabé, je tam vše nač si vzpomenete od ovoce, zeleniny, domácích pomazánek, kvalitních sýrů, šunky a pečiva až po teplý bufet, jako vejce slanina, párky, klobásky, omelety a samozřejmě domácí buchty atd. Nevím co dalšího tam přidat, ale jestli Vás něco napadá tak sem s tím prosím. Výběr ze tří jídel u polopenzí je naprostým standardem a k dispozici je navíc ještě klasický jídelní lístek. Co se kvality jídel v restauraci týká, ručím za ně vlastní hlavou. Osobně a často kvalitu výstupu z kuchyně kontroluji.

S tím, že naše služby zaostávají za 4* standardem se tedy neztotožňuji.

Ještě jednou děkuji za Váš názor a jsem s pozdravem,

Jiří Suchánek
ředitel hotelu
[email protected]

Aleš Vozňák

dospělý pár, 5.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Nové lázně jsou hezké, čisté pokoje a pěkné prostředí. Mohl by být větší výběr jídel než 3 druhy. Jízda kočárem a plavba lodí je past na další objednávku, aby se člověk dostal zpět.

  • Pokoje velmi hezké. Líbil se nám bazén s jodobrómovou vodou .

  • Nemožnost objednat masáže až na místě, jelikož byly vyprodány předem přes internet. Poukázky na Jízdu kočárem a plavbu lodí jsme nevyužili, protože kočí měl v den kdy bylo hezky dovolenou a navíc jsou účelově pěkně nevhodně zvoleny: Maurská vodárna -Janohrad a Janohrad Minaret a co pak ,jak se dostat zpět, ,když máte zdravotní problémy jedině si zase zaplatit kočár???

Personál
8
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Libor

dospělý pár, 4.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • výborný bazén, klidné prostředí

  • přes snahu personálu restaurace dlouhé čekací doby /poddimenzován/ na začátku nesrovnalosi s ubytováním přes rezervasi apartmánu ubytování v dvoulůžkovém pokoji s rizikem dalšího stěhování/k čemuž druhý den nedošlo po domluvě s recepční/

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Ondřejka Pokorná

ostatní, 20.6.2015

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Byly jsme u Vás moc spokojené.Možná mohlo být delší cvičení v bazénu.Kuchyně dobrá, poděkujte kuchařům.Personál vstřícný.

  • Co se nám nelíbilo,že hosté cizinci byli hluční až do noci a protože jsme větraly,nemohly jsme spát.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Rostislav Slatinský

dospělý pár, 30.3.2015

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 3.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • ubytování a zařízení pokoje široká nabídka sluřeb vstřícnost personálu

  • kvalita a nabídka jídel, kvalita kávy - nabízený sortiment neodpovídá 4* zaměřil bych se na kvalitní a zdravou stravu např. pro alergiky,dietáře, pavučiny v pokoji - úklid v pokoji po dobu pobytu, chyběla mi posilovna v hotelu - pro cca 300pokojů plnou kapacitu je bazén a infrasauna nedostačující kosmetika by měla být vybavena čistícími stoji - nedostanečné vybavení večerní programy např. hudba

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Spa Resort Lednice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkuji za Vaše hodnocení. Kvalita kávy JM zcela odpovídá 4*, stejně tak náš jídelní lístek. Posilovnu bychom rádi dobudovali v letošním roce.

S pozdravem,

Jiří Suchánek, ředitel

Anonym

dospělý pár, 5.1.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Umístění v Lednici má nesporné výhody - zámecký park je pěkný i v zimě, možnosti na vycházky velké. Zámek i skleník bylo možno navštívit 30.12., další možností byla krátká plavba po Dyji. V samotném hotelu je celkem dobrá nabídka masáží a dalších služeb, výborný je bazén.

  • Velmi špatně zorganizovaný silvestrovský večer. Ten byl jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli trávit konec roku mimo domov - ne u TV a v deset v posteli. Ale jakmile manžel zjistil, že v "kavárně", kde taneční večer probíhal, je asi 20 míst a všechna jsou obsazená (skleniček na šampus bylo připraveno přes 50 - takže hostů bylo 2 - 3 x více), otočil se a skončil v posteli už v 9. Tak drahé poležení jsme na Silvestra skutečně ještě neměli. Možná by bylo řešením na širokou chodbu před kavárnou nastěhovat nějaké stoly a židle (? z letní terasy?) - hudba by byla slyšet, hosté by měli pocit, že se "účastní" a zatančit by si zašli hned vedle do kavárny. Ale představa, že si jdu zatančit ze spodního patra nebo z pokoje, se mi nezamlouvá. A odskakovat si z pokoje na raut, to už vůbec ne.

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5
Spa Resort Lednice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den vážený anonyme,

Děkuji za Vaše hodnocení. Taneční program byl záměrně umístěn mimo restauraci, aby nerušil hosty, kteří si chtějí povídat. Proto kdo chtěl tančit, tak mohl odejít na taneční párty do sálu a následně se vrátit ke stolu do restaurace na drink. Vycházeli jsme ze zkušeností a názorů hostů z minulých let. Jestli Vám tento způsob nevyhovoval, tak je nám líto, ale je skutečně složité se zavděčit všem hostům. Pro příští rok se budeme snažit přizpůsobit většinovému názoru hostů. Myslím, že kdo se chce bavit, tak mu taková drobnost nemůže pokazit náladu. Kdo se bavit nechce a hledá si k tomu záminku, tomu nepomůže sebelepší organizace.

Děkuji a jsem s pozdravem,

Jiří Suchánek, ředitel

Josef Ing.Mareček

jednotlivec, 19.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velmi dobré

  • lázeňské služby, ubytování

  • není bazén a sauna, není doplňován rychle snídaňový bufet-např došlo zcela máslo.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

MUDSr.Roman Szarowski

dospělý pár, 5.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkové hodnocení kladné

  • po celou dobu pobytu prach na stole a špinavá okna a dveře.

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Spa Resort Lednice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkuji za Vaše hodnocení, i když je pro mne poněkud překvapivé. Čistota v pokojích a společných prostorách hotelu je pro nás jednou z hlavních priorit a pokud si projdu předchozí recenze našich hostů, tak ji všichni chválí a vyzdvihují. S výtkou tohoto typu se tedy setkávám poprvé. Každopádně situaci osobně prověřím.

S pozdravem,

Jiří Suchánek
ředitel

Dana Chaloupková

dospělý pár, 24.9.2014

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ticho a klid

  • Nepřipravený plán zaplacených procedur. Nebylo možno si zakoupit další procedury během pobytu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Spa Resort Lednice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Chaloupková, děkuji za Vaše hodnocení. Vaše procedury, které byly součástí pobytu, byly dle mých informací řádně načasovány a všechny řádně proběhly, osobně jsem si to prověřil v našem systému. Dokoupení dalších procedur zejména ve všedních dnech není žádný problém a pokud Vám to nebylo umožněno, prosím o konkrétní sdělení s kým jste takovouto negativní zkušenost udělali, abychom mohli přijmout patřičná opatření ke zlepšení. Děkuji a budeme se na Vás v budoucnu opět těšit. Jiří Suchánek, ředitel