Spa Resort Lednice Recenze
-
Personál
97% -
Čistota
97% -
Vybavení
96% -
Pohodlí
95% -
Poměr cena/kvalita
91%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 8.2.2022
Hl.m.Praha
Daniel Špinar
jednotlivec, 7.2.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
David Svoboda
mladý pár, 4.1.2021
Hl.m.Praha
Jan Hlavsa
dospělý pár, 21.6.2020
Pardubický kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 20.1.2020
Čeština
(bez textového hodnocení)
Milan
dospělý pár, 19.8.2018
Česká republika
MARIE
dospělý pár, 21.8.2017
Žďár nad Sázavou Česká republika
Anonym
mladý pár, 30.7.2017
Česká republika
Robert
rodina s malými dětmi, 10.4.2017
Čeština
Jaroslav Kříž
jednotlivec, 5.10.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Ivo Svatoň
dospělý pár, 2.11.2015
Čeština
děkuji za Vaše hodnocení. Rád bych však dostal konkrétní a ne obecnou zpětnou vazbu. Naše snídaně nepovažuji za slabé, je tam vše nač si vzpomenete od ovoce, zeleniny, domácích pomazánek, kvalitních sýrů, šunky a pečiva až po teplý bufet, jako vejce slanina, párky, klobásky, omelety a samozřejmě domácí buchty atd. Nevím co dalšího tam přidat, ale jestli Vás něco napadá tak sem s tím prosím. Výběr ze tří jídel u polopenzí je naprostým standardem a k dispozici je navíc ještě klasický jídelní lístek. Co se kvality jídel v restauraci týká, ručím za ně vlastní hlavou. Osobně a často kvalitu výstupu z kuchyně kontroluji.
S tím, že naše služby zaostávají za 4* standardem se tedy neztotožňuji.
Ještě jednou děkuji za Váš názor a jsem s pozdravem,
Jiří Suchánek
ředitel hotelu
[email protected]
Aleš Vozňák
dospělý pár, 5.10.2015
Čeština
Libor
dospělý pár, 4.10.2015
Čeština
Ondřejka Pokorná
ostatní, 20.6.2015
Karlovarský kraj
Rostislav Slatinský
dospělý pár, 30.3.2015
Vysočina kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 3.3.2015
Čeština
děkuji za Vaše hodnocení. Kvalita kávy JM zcela odpovídá 4*, stejně tak náš jídelní lístek. Posilovnu bychom rádi dobudovali v letošním roce.
S pozdravem,
Jiří Suchánek, ředitel
Anonym
dospělý pár, 5.1.2015
Moravskoslezský kraj
Děkuji za Vaše hodnocení. Taneční program byl záměrně umístěn mimo restauraci, aby nerušil hosty, kteří si chtějí povídat. Proto kdo chtěl tančit, tak mohl odejít na taneční párty do sálu a následně se vrátit ke stolu do restaurace na drink. Vycházeli jsme ze zkušeností a názorů hostů z minulých let. Jestli Vám tento způsob nevyhovoval, tak je nám líto, ale je skutečně složité se zavděčit všem hostům. Pro příští rok se budeme snažit přizpůsobit většinovému názoru hostů. Myslím, že kdo se chce bavit, tak mu taková drobnost nemůže pokazit náladu. Kdo se bavit nechce a hledá si k tomu záminku, tomu nepomůže sebelepší organizace.
Děkuji a jsem s pozdravem,
Jiří Suchánek, ředitel
Josef Ing.Mareček
jednotlivec, 19.11.2014
Čeština
MUDSr.Roman Szarowski
dospělý pár, 5.10.2014
Čeština
děkuji za Vaše hodnocení, i když je pro mne poněkud překvapivé. Čistota v pokojích a společných prostorách hotelu je pro nás jednou z hlavních priorit a pokud si projdu předchozí recenze našich hostů, tak ji všichni chválí a vyzdvihují. S výtkou tohoto typu se tedy setkávám poprvé. Každopádně situaci osobně prověřím.
S pozdravem,
Jiří Suchánek
ředitel
Dana Chaloupková
dospělý pár, 24.9.2014
Vysočina kraj